Η πανδημία αλλάζει τον χάρτη της Αγοράς: Μαζικό «μπάσιμο» σε skroutz – public
Γράφει ο Γιάννης Παππάς
Η αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά σε συνδυασμό με τα περιοριστικά μέτρα, δημιουργούν ένα «εκρηκτικό κοκτέιλ» για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες αναζητούν «σανίδα» σωτηρίας για να μην οδηγηθούν σε οριστικό λουκέτο.
Μάλιστα, στο πλαίσιο αυτό, οι μεγαλύτεροι εμπορικοί σύλλογοι βρίσκονται σε συζητήσεις με δύο κορυφαία marketplaces, την πλατφόρμα της skroutz.gr και του public.gr με σκοπό τα μέλη τους να μπουν μαζικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο χρησιμοποιώντας τις συγκεκριμένες ηλεκτρονικές πλατφόρμες.
Την αρχή κάνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά, ο οποίος από τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 11 Δεκεμβρίου, θέτει σε εφαρμογή το πρόγραμμα μετά την ολοκλήρωση των συζητήσεων με skroutz.gr και public.gr
Ταυτόχρονα, και άλλοι μεγάλοι εμπορικοί σύλλογοι βρίσκονται στην τελική φάση συζητήσεων με το δημοφιλές marketplace skroutz.gr
Με αυτό τον τρόπο, οι εμπορικές επιχειρήσεις, θα μπορούν με γρήγορες και απλές διαδικασίες να αποκτήσουν ψηφιακό ράφι εντός 24 ωρών και να ανταποκριθούν άμεσα σε online παραγγελίες των καταναλωτών.