Δήμος Λυκόβρυσης Πεύκης: Μόνο με τηλεφωνικό ραντεβού η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις δημοτικές υπηρεσίες

Στο πλαίσιο της εφαρμογής των νέων μέτρων για την προστασία των πολιτών και των εργαζομένων στο χώρο εργασίας και τον περιορισμό της διασποράς του Covid-19, ο Δήμος Λυκόβρυσης Πεύκης ανακοινώνει ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Υπηρεσίες του Δήμου γίνεται κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Όπως αναφέρει η Εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών με αριθμό πρωτοκόλλου ΔΙΔΑΔ/Φ.69/193/οικ.24091:

«Το κοινό εισέρχεται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο: [α] πιστοποιητικού εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 9 ή [β] πιστοποιητικού νόσησης, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9 ή [γ] βεβαίωσης αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου για κορωνοϊό COVID-19 (PCR ή rapid test), σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 9. Οι ανήλικοι από τεσσάρων έως και δεκαεπτά ετών, δύνανται να προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test),σύμφωνα με τις παρ. 3 και 4 του άρθρου.

Εξαιρούνται από την εφαρμογή του παρόντος σημείου απολύτως κατεπείγουσες περιπτώσεις, που δεν επιδέχονται αναβολής».
Από τον Ιούλιο του 2021 έχει τεθεί σε λειτουργία η πλατφόρμα e-ραντεβού του Δήμου Λυκόβρυσης- Πεύκης μέσω της οποίας αναβαθμίζεται η διαδικασία ηλεκτρονικού προγραμματισμού επισκέψεων στις δημοτικές υπηρεσίες, που έχουν επαφή με το κοινό.

Οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους, θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κλείνουν το ραντεβού τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://likovrisipefki.irantevou.gr/

Συγκεκριμένα, ο ενδιαφερόμενος πολίτης κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες. Έτσι, τα αρμόδια στελέχη του Δήμου είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας. Μπορεί επίσης να επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προσέλθει στο Δήμο. Προβλέπεται ακόμα και η διαδικασία ηλεκτρονικής ακύρωσης του ραντεβού και ο επαναπροσδιορισμός του.

Tα e- ραντεβού μπορούν να κλείνονται με τα τμήματα των Διευθύνσεων Διοικητικών Υπηρεσιών, Οικονομικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας, Τεχνικών Υπηρεσιών καθώς και το Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Εθελοντισμού και το Αυτοτελές Γραφείο Διοίκησης, Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων του ΚΟΙΠΑΠ.

Οι πολίτες που δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά,
μπορούν να επικοινωνούν με τη γραμμή του Δημότη στο τηλέφωνο 15323 και 210 6145130. Επίσης μπορούν να επικοινωνούν με τον Δήμο μέσω της εφαρμογής Citify: www.citifyapp.com

Επιπλέον, για αλλαγές στα ισχύοντα μέτρα οι πολίτες καλούνται να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα του Δήμου www.likovrisipefki.gr και τη σελίδα του facebook: «Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης».

Διαβάστε περισσότερα:

Πιστοποιητικό εμβολιασμού: Σε ισχύ ακόμα και για τους νοσούντες εμβολιασμένους – Τι ισχύει με την μεταδοτικότητα

Βασιλόπιτα: Γιατί τη φτιάχνουμε την πρωτοχρονιά και βάζουμε φλουρί – Ποιο το έθιμο

Επίδομα 534 ευρώ: Τι ισχύει για εργαζόμενους σε εστίαση και διασκέδαση – Έρχεται τηλεργασία και κυλιόμενα ωράρια

Πληκτρολόγησε και πάτα enter για αναζήτηση

vupu.gr Θέλεις να λαμβάνεις ενημερώσεις και να μαθαίνεις πρώτος όσα συμβαίνουν στα Βόρεια Προάστια;
Απόρριψη
Να επιτρέπονται οι ειδοποιήσεις