Πώς «γεννήθηκε» η ιδέα του Skroutz
Η ιστορία της δημοφιλούς ελληνικής πλατφόρμας Skroutz, η οποία έχει καταφέρει στα 15 χρόνια λειτουργίας να γίνει συνώνυμο των ηλεκτρονικών αγορών, δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τους τεχνολογικούς γίγαντες που έχουν έδρα τη Σίλικον Βάλεϊ της Βόρειας Καλιφόρνια.
Αντιθέτως έχει πολλές ομοιότητες, με μοναδική ίσως αντίθεση το γεγονός ότι δραστηριοποιείται σε μία μικρή χώρα και αγορά.
Πίσω στο 2004 προς 2005, ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, ιδρυτής της Skroutz, έχει πάθος τις ηλεκτρονικές αγορές, από τα λίγα ηλεκτρονικά καταστήματα της εποχής.
Οι σπουδές του -δύο χρόνια νωρίτερα έχει τελειώσει το Πολυτεχνείο, με κατεύθυνση ηλεκτρολόγου μηχανικού- τον βοήθησαν ώστε να φτιάξει ένα εργαλείο το οποίο θα τον εξυπηρετούσε να κερδίζει χρόνο στην αναζήτηση των προϊόντων που των ενδιέφεραν και στη σύγκριση των τιμών τους.
Έτσι, η ιδέα του η οποία ξεκίνησε ως ένα είδος παιχνιδιού το 2004, αφού διαπίστωσε ότι αποδίδει ως προσωπική χρήση, σε σύντομο χρονικό διάστημα, όχι μεγαλύτερο των δύο ετών, παίρνει τη μορφή εταιρείας και από ένα γκαράζ των 4 ατόμων προσωπικό, εγκαταστάθηκε στα πρώτα γραφεία στο Μενίδι.
Δεκαπέντε χρόνια αργότερα, ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, κατάφερε, μαζί με τους μετέπειτα συνιδρυτές της εταιρείας, Βασίλη Δήμο και Γιώργο Αυγουστίδη, να δημιουργήσει το μεγαλύτερο marketplace της χώρας.
Και σίγουρα όλα αυτά, δεν θυμίζουν σε τίποτα τον σημερινό ελληνικό «γίγαντα» ηλεκτρονικού εμπορίου, ο οποίος στεγάζεται σε υπερσύγχρονα γραφεία στη Νέα Ιωνία και απασχολεί 430 άτομα, εκ των οποίων, τα 179 προσελήφθησαν μέσα στο 2020.
Διαβάστε επίσης:
Πως θα λειτουργήσουν σούπερ μάρκετ και καταστήματα μέχρι την Πρωτοχρονιά
Επίδομα Παιδιού: Άνοιξε ξανά η πλατφόρμα – Οι προθεσμίες για τις νέες αιτήσεις