Silver Tourism: Η χρυσή ευκαιρία της Ελλάδας να αναβαθμίσει το τουριστικό προϊόν
Αναβάθμιση της τουριστικής βιομηχανίας, επενδύσεις και επισκέπτες κάθε ηλικίας και όλων των κατηγοριών, θα φέρει η ενίσχυση των υποδομών και οι μεταρρυθμίσεις στη χώρα μας, όπως επεσήμανε η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Βίκυ Λοΐζου μιλώντας στο Greek Economic Summit του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου.
Στο πλαίσιο της συζήτησης με θέμα «Silver Economy», η κα Λοΐζου, ξεδίπλωσε τον σχεδιασμό του Υπουργείου, επισημαίνοντας ότι αξιοποιώντας τις θεματικές μορφές τουρισμού διευρύνουμε την τουριστική περίοδο και αναπτύσσουμε περιοχές πέρα από τους κλασσικούς τουριστικούς προορισμούς.
Το Silver Tourism
Αναφορικά με το Silver Tourism η γ.γ. Τουριστικής Πολιτικής αναφέρθηκε σε ένα οργανωμένο σχέδιο για αναβαθμισμένο τουριστικό προϊόν, που θα μπορεί να προσελκύσει όχι μόνο περισσότερους επισκέπτες αλλά και να εξασφαλίσει μεγαλύτερη κατά κεφαλήν δαπάνη.
Εξειδικεύοντας την πολιτική και τις δράσεις η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης τόνισε:
- Δίνουμε έμφαση στην προσβασιμότητα αλλά και στην ανάπτυξη επιμέρους προϊόντων.
- Μια από τις προτεραιότητες σε αυτή την κατεύθυνση είναι και η ανάπτυξη του ιαματικού τουρισμού, τόσο επιταχύνοντας τις διαδικασίες αναγνώρισης των ιαματικών πηγών στη χώρα, όσο και με ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης τους που θα μπορεί να προσελκύσει επενδύσεις και να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στον τομέα αυτό.
- Συνολικά ο τουρισμός υγείας, δηλαδή ο τουρισμός ευεξίας συνδυαστικά με τον ιαματικό τουρισμό αλλά και ο ιατρικός τουρισμός είναι προτεραιότητα, ιδιαίτερα μάλιστα σε μια χώρα με εξαιρετικό επιστημονικό προσωπικό.
- Οι κινήσεις περιλαμβάνουν επίσης τον θαλάσσιο τουρισμό με το σχέδιο για την ανάπτυξη των τουριστικών λιμένων, τον γαστρονομικό τουρισμό και άλλες ειδικές μορφές όπως ο θρησκευτικός ή ο πολιτιστικός τουρισμός που θα λειτουργήσουν συμπληρωματικά στην προσέλκυση του ολοένα και αυξανόμενου κοινού των μεγαλύτερων ηλικιών.
Βίκυ Λοΐζου, Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης
«Ο τουρισμός την εποχή πριν την πανδημία συνεισέφερε στην Ελληνική Οικονομία περισσότερο από 20% του ΑΕΠ. Ωστόσο δεν είχε φτάσει στο μέγιστο επίπεδο ανάπτυξης του, αφού δεν είχαν αναπτυχθεί ιδιαίτερα οι θεματικές μορφές τουρισμού. Στόχος μας τώρα, είναι η γρήγορη ανάκαμψη και η σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού» κατέληξε η κα Λοΐζου.